Як справити гарне перше враження на співбесіді?

Дуже пізнавальна інфографіка про те, як справити гарне враження на співбесіді. Окрім корисних порад тут зібрані й найпоширеніші помилки, які роблять кандидати несвідомо, тож матеріал однозначно допоможе підготуватися, щоб співбесіда пройшла бездоганно.


job-interview-infographic


In a survey of more than 2,000 hiring managers, 33% claimed to know whether or not they would hire someone within 90 seconds. — В опитуванні більше 2,000 менеджерів по найму, 33% стверджували, що знають, чи наймуть когось, чи ні за 90 секунд.


► Common nonverbal mistakes made during job interviews

Часті невербальні помилки, які роблять під час співбесіди:

● 67% fail to make eye contact. — Не підтримують зоровий контакт (треба дивитися людям в очі).

● 47% have little knowledge of the company. — Мало знають про компанію.

● 38% don’t smile. — Не усміхаються.

● 33% have bad posture.— Мають погану поставу.

● 33% fidget too much. — Дуже непосидючі.

to fidget /ˈfɪdʒɪt/— не могти всидіти на місці через нетерпіння або хвилювання; йорзатися (часто це виявляється у монотонному теребінні ногою чи рукою по поверхні)

● 26% have a weak handshake.  — Мають слабкий потиск руки.

● 21% play with their hair or touch their face. — Граються з волоссям або торкаються обличчя.

● 21% cross their arms over their chest. — Схрещують руки на грудях.

● 9% use too many hand gestures. — Дуже багато жестикулюють.


► Statistics show that first impressions are determined by

Статистики показують, що перші враження визначаються:

● 55% The way you dress, act, and walk through the door. — Тим, як ви одягаєтесь, поводите себе і проходите в двері.

● 38% The quality of your voice, grammar, and confidence. — Якістю вашого голосу, граматикою (тобто зв’язністю висловлювання) і впевненістю.

● 7%  The words you choose to say. — Словами, які ви підбираєте для розмови.


► Things that have an impact on first impressions

Що впливає на перші враження:

● 70% of employers claim they don’t want applicants to be overly fashionable or trendy. — Роботодавців стверджують, що не хочуть, щоб кандитати були занадто модними чи стильними.

● 65% of hiring managers say clothes can be the deciding factor between similar candidates. — Менеджерів по найму кажуть, що одяг може бути вирішальним фактором між схожими кандидатами.

● Brightly-colored clothing is bad. — Одяг яскравих кольорів справляє погане враження.


► Top 10 most common interview mistakes 

10 найчастіших помилок на співбесіді:

● Over-explaining why you lost your last job. — Надмірні пояснення, чому ви втратили свою минулу роботу.

● Conveying that you’re not over losing your last job. — Дати зрозуміти, що ви ще не змирилися з втратою минулої роботи.

● Lacking humor, warmth or personality. — Нестача гумору, люб’язності, неяскрава особистість.

● Not showing enough interest or enthusiasm. — Не показувати достатньо зацікавленості чи ентузіазму.

● Inadequate research about a potential employer. — Недостатнє дослідження потенційного роботодавця.

● Concentrating too much on what you want. —  Дуже зосереджуватися на тому, чого ви хочете.

● Trying to be all things to all people.Намагання бути всім для всіх (догоджати кожному).

● “Winging” the interview. — Імпровізація на співбесіді.

● Failing to set yourself apart from other candidates. — Бути не в змозі виділити себе поміж інших кандидатів.

to set yourself apart — виділитися з поміж інших

to wing (одне зі значень) діяти чи говорити без підготовки; імпровізувати

to be over something  — не бути більше під впливом чогось чи когось; змиритися з чимось

● Failing to ask for the job. —  Не просити роботу (ніяк не виявляти того, що ви дійсно хочете отримати дану посаду).


► 4 Questions most likely to be asked

4 питання, які найбільш ймовірніше зададуть:

● What was your experience like at…? — Яким був ваш досвід у …?

● Why do you want to work for us? Чому ви хочете працювати в нас?

What do you know about our company? — Що ви знаєте про нашу компанію?

● Why did you leave your previous job? — Чому ви покинули минулу роботу?


► 4 Most important interview tips

4 найважливіші поради для інтерв’ю:

● Learn about the organization.  — Дізнайтеся про компанію.

● Have a specific position in mind that you’d like to fill.  — Майте певну посаду на думці, яку ви б хотіли зайняти (враховуючи чіткі обов’язки, професійний розвиток і т. д.).

● Review your qualifications for the job.   Перегляньте чи відповідаєте ви вимогам на цю посаду.

● Be ready to briefly describe related experience.  — Будьте готовими коротко описати пов’язаний досвід (тобто схожий, актуальний досвід).


Лексика:

Практика: Choose a study mode / Перегляд: Options / Проблеми з аудіо: View this study set


Джерело інфографіки: СollegeAtlas