Є величезна різниця між начальником і лідером. Вони ведуть себе зовсім по-різному, коли йдеться про прийняття стилю управління, побудову відносин чи прийняття рішень. Організація “Officevibe”, яка допомагає іншим компаніям вдосконалюватися, склала дуже цікаву і корисну інфографіку, де відображені основні відмінності начальника і лідера. Уважно проаналізувавши матеріал, кожен може винести щось для себе і стати кращою людиною, адже ці принципи виходять далеко за межі офісу.
► Начальник не входить в чуже положення
► Лідер здатен поставити себе на чиєсь місце
• impersonal — 1) нечутливий, нечуйний, бездушний (інше значення: безликий)
• compassionate — чуйний, чутливий (який здатен поставите себе на чиєсь місце)
► Начальник керує всім на мікрорівні (контролює найдрібніші деталі)
► Лідер делегує (передає певні повноваження іншим)
► Начальник навіює страх
► Лідер заслуговує повагу
• to inspire — надихати, навіювати
• to earn — заробити, заслужити
► Начальник мислить в короткостроковій перспективі
► Лідер мислить в довгостроковій перспективі
► Начальник каже: “Йди.”
► Лідер каже: “Ходімо!”
► Начальник — це ваш “начальник”
► Лідер — це ваш “колега”
► Начальник зосереджується на процесі
► Лідер зосереджується на людях
► Начальник приписує заслуги собі
► Лідер приписує заслуги іншим
• to take credit for something (ідіома) — приписати собі заслугу
• to give credit / to credit — приписати комусь заслугу, похвалити
Зверніть увагу, що не в ідіомі ці слова мають інше значення: to take a credit — взяти кредит
► Начальник каже: “Я”
► Лідер каже: “Ми”
► Начальник використовує людей
► Лідер допомагає людям розвиватися
(Англійською “to develop people” — розвивати людей, коли йдеться про команду. Українською ж краще сказати “допомагати розвиватися”, “забезпечувати умовами для розвитку”)
Лексика:
Практика: Choose a study mode / Перегляд: Options / Проблеми з аудіо: View this study set